Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky objednávek výrobků

Schodyplus s.r.o.(prodej – distribuce)
Študlov 36
756 12 HORNÍ LIDEČ
IČO: 06696716
DIČ: CZ06696716

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetu jsou v souladu s novým Občanským zákoníkem (pro individuální zákazníky). Pro firmy a podnikatele se dodání zboží řídí paragrafem 273 Obchodního zákoníku č.513/1991 Sb a ve znění pozdějších předpisů. Všeobecné podmínky jsou součástí kupních smluv uzavřených na základě objednávky zákazníka mezi firmou Fuks Stanislav nebo společností Schodyplus s.r.o. jako dodavatelem a zákazníkem, který prohlašuje, že s nimi souhlasí. Jejich předmětem je dodávka zboží a služeb z nabídky zveřejněné na webových stránkách firmy.

Objednací a platební podmínky

Zákazník si vybere zboží, upřesní případné detaily nebo zadá své individuální požadavky pro požadovaný produkt. Před zahájením expedice zboží nebo před začátkem výrobního procesu u typových a zakázkových výrobků složí dohodnutou zálohu. U standardních sestav stavebnicových schodů v hodnotě do 50 000 Kč je možné celou částku zaplatit až při převzetí čí dodání zboží v hotovosti dobírkou. Termín dodání dodavatel upřesní před začátkem expedice nebo v průběhu výroby. Dopravu zajišťuje v dohodnuté ceně dodavatel vlastními prostředky, přepravní službou nebo je možný u některých produktů osobní odběr. Po převzetí výrobku je odběratel na základě potvrzení povinen zboží zaplatit. V případě, že byla složena záloha, odběratel zaplatí v hotovosti rozdíl, doplatek. V tu chvíli na něj přechází vlastnické právo k výrobku.

Dopravu zajišťuje v dohodnuté ceně dodavatel vlastními prostředky, přepravní službou nebo je možný u některých produktů osobní odběr. Po převzetí výrobku je odběratel na základě potvrzení povinen zboží zaplatit. V případě, že byla složena záloha, odběratel zaplatí v hotovosti rozdíl, doplatek. V tu chvíli na něj přechází vlastnické právo k výrobku.

Bankovní spojení pro platbu převodem CZK: 2601351948/2010 (jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky)

Bankovní spojení pro platbu převodem EUR: IBAN: CZ4820100000002801351950 (jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky)

E-mail: info@moduloveschody.cz; Tel .: +420 605 703 535

Zrušení objednávky

Zákazník může zrušit objednávku v době ještě před začátkem expedice nebo u zakázkových produktů před zahájením výroby. V takovém případě je mu vrácena záloha v plné výši. Zákazník má ze zákona právo vrátit zboží objednané přes internet do 14 dnů. Zákazník musí zboží vrátit nepoškozené, bez známek použití a v balení tak jak mu bylo zasláno. Náklady na dopravu zpět k dodavateli hradí zákazník. Dodavatel zhodnotí stav zboží a na základě tohoto rozhodnutí vrátí zákazníkovi peníze nebo zboží (pokud bylo vrácení zamítnuto z důvodu poškození, zjevného použití nebo nekompletnosti zboží). Dodavatel může zrušit objednávku z důvodu nedostatku skladové nebo výrobní kapacity. S odběratelem se pak mohou dohodnout na náhradním termínu dodání.

Záruční podmínky a reklamace

Pokud jde o zásilky přepravované externím dopravcem nebo spediční firmou, je povinen odběratel ihned po převzetí zásilky zkontrolovat neporušenost obalu. Případné poškození přepravního obalu je vhodné zadokumentovat a zapsat do přepravního listu.

Po rozbalení zásilky je nutné zkontrolovat kompletnost dodaných dílů. Pokud některé díly vykazují známky poškození, je nutné při odesílání reklamace přiložit i fotografie poškozených dílů. Není-li balení kompletní je nutné přiložit i ofocený nebo naskenovaný garanční (kompletační) list, kde je uvedeno jméno zodpovědného pracovníka. Chybějící díly a počet je nutno označit nebo vypsat podle označení v kompletačním listu. Vše pak odeslat emailem k vyřízení reklamace. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však dle zákonné lhůty 30 dnů od odeslání reklamace.

Záruční doba začíná běžet převzetím výrobku. Ze zákona je minimální záruční doba 24 měsíců. U některých výrobků poskytuje dodavatel i záruku delší, než je určena ze zákona. Jako záruční list slouží daňový doklad nebo předávací protokol. V případě reklamace je nutné závadu nahlásit dodavateli. Ten se s odběratelem dohodne na způsobu řešení. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení

Ochrana osobních dat

Veškeré nakládání s osobními údaji se řídí Zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Osobní údaje získané provozováním internetového obchodu nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty. Zákazník má právo kdykoliv písemně požádat o výmaz osobních údajů z databáze prodejce.

Více o zpracování osobních údajů